Sy tillsammans

Morgonen började med besök av min kompis Ann, hon kom med en flaska Madeiravin så nu är helgen räddad…hihi. Gulligt av henne att släpa en flaska från Madeira för min skull…

Nu har jag och ett par sykompisar bestämt att vi ska ”sy tillsammans” idag, via internet. Tänk att teknologin gör det möjligt, att var och en är hemma och syr, men hela tiden har vi möjlighet att hjälpa och ”peppa” varandra. Vi ska brodera samma mönster men kanske på lite olika saker. Jag har bestämt att brodera  mina små söta nallar på ett litet barntäcke….:) Bild kommer så småningom….

Kommentera

