Prinsesstårta

Nu är den klar min prinsesstårta, den var lite pillrigare än jag trodde att sy. Bild finns på fliken sydda småsaker….Min brodermaskin jobbar för fullt med att brodera små bilder till sångpåsen….

Skulle väl egentligen gå ut en sväng i solen men har jag nu fått fart på symaskinen är det väl bäst att fortsätta…:)

4 svar

  1. Nu hittade jag dina flikar med dina sydda saker. Hade inte sett det tidigare. Så är det när man har bloggar om fungerar olika. Vilken läcker tårta du gjort. Och så avundsjuk jag blir när jag läser att du har en broderimaskin. Tittade på en sån för ett antal år sedan på symässan men kände att 50 000:- var för mycket pengar för en fattig förtidspensionär….:-)))

  2. Cicki,
    Tack..:) Jag svär för jag har svårt att förstå vad som händer när jag lägger upp bilder…men jag ska väl lära mig så småningom. Fler bilder kommer men det tar lite tid för mig.
    Tårtan testade jag idag, var lite pillrig men jag kommer nog på hur man lättast ska sy den. Den första är ju alltid knepigast.

    Jag älskar min brodermaskin, och nu är den alldeles nyservad och fräsch…jo det är kul för man kan kombinera broderat med så mycket…men visst det är mycket pengar…:(
    Kram Lena

  3. Jag köper princesstårtan! Kan man kanske få en punchrulle också:-)

  4. Jenny,
    Ok, jag spar tårtan till dig…:) Jag får baka några punchrullar i morgon….:)

Kommentera

