Inställt läkarbesök

Tänk att läkare också kan bli sjuka…dom ringde återbud i dag på morgonen. Så vad göra istället? Blir en tur till Södertälje tillsammans med dotter o barnbarn. Altid finns det något som vi tror oss behöva….lite tyg eller??

4 svar

  1. Jag såg i dotterns blogg att läkarbesöket blivit inställt. Jag var där i onsdags och hälsade på en väninna som är på rehab där. Hade tänk gå på Robygge och kolla lite men orken räckte inte till för det. Det får bli någon annan dag. Kul att du gillar mina saker. De där löven är jag nog rätt ensam om att göra. Fick idén i somras när min dotter och jag hamnade i en inredningsbutik. De hade lönnlöv i plast. Det tyckte jag borde bli snyggare och trevligare i tyg. Så växte idén fram. Jag tycker det svarta med silvertråd är jättesnygga om jag själv får säga det….:-)

  2. Jenny och Cailey,
    Nej inte mer än plastad frotte från Jysk….

  3. Cicki,
    Det är klart att man får tycka att det man gör är snyggt!!!!
    Kram Lena

Kommentera

