Till salu

Här kommer jag att lägga ut några av mina alster som är till salu…maila mig gärna om det är något du undrar över.

8 svar

  1. Hej hej.

    Va smart med en egen blogg. Du kommer att fastna i träsket du med. Jag trodde det inte, men nu är jag där… haha.

    Hur går det med princesstårtan och punchrullen?

  2. Glöm inte att skriva mycket i den här bloggen nu, och lägga ut mycket bilder. Jag har länkat till dig i min blogg och tipsat om den här.

    Nu går vi snart bort till er.

  3. Hej och välkommen till bloggträsket….:-)))

    Jag har hittat hit eftersom jag läser din dotters blogg. Men det är nog så att du och jag är jämngamla eftersom jag har barn som är jämngamla med din dotter. Jag bor nästan granne med er i staden med S där din dotter köper sina barnkläder…..:-)

    Jag syr också och lägger ut på bloggen till försäljning. Jag quiltar också men det gör jag mer för mitt privata bruk så det jag lägger ut konkurrerar inte med dig….:-) Titta gärna in till mig så kan du se vad jag gör. Längst ner på sidan har jag ett bildspel med en del saker plus att jag har en länk där som visar ännu med av det jag gör. Jag ska göra en hemsida så småningom och lägga ut mina alster på.

    Min blogg hittar du här: http://cickisdesign.blogspot.com/

  4. Vad kul att du ska blogga 🙂
    Du är modern du!!

    Kram från Jessica

  5. Kul ! Nu har jag 2 bloggar att följa.
    Lycka till
    kram Della

  6. Mamma glöm inte att du tycker jag ska svara på de kommentarer du får (om de går att svara på). Det vanligaste är att man svarar på kommentaren i sin egen blogg (en del svarar i skrivarens blogg men det tycker jag är förvirrande)

  7. Vad skriver jag…. jag menar att du ska svara på de kommentarer du får…. jag är lite trött och bakar taklänges 🙂

  8. Hej Jenny och Cailey,
    Tror inte att jag fastnar i träsket, jag har både flytring och armpuffar på…:)
    Om jag inte var ute och ”flaxade” så mycket skulle baket vara avklarat. Tyget är i alla fall inköpt så det dröjer inte länge…:)
    Kram Lena

    Hej Cicki,
    Kul att du hittat hit. Ja jag gissar att vi är jämnåriga…25+…
    Jag har ännu inte nån kläm på det här med bloggar men jag lär mig väl. Jag har kikat in på din blogg och du är väldigt produktiv….mycket snyggt. Gillade dina bordtabletter i form av löv.
    Lena

    Jessica, inte vet jag om jag är så modern….Känns just nu som om jag måste trampa vatten trots flytring och armpuffar, men Anna får väl hjälpa mig.
    Kram Lena

    Hej Della,
    Kul att du hittat hit, jag ska försöka skriva lite här så du har något att läsa…:) Nu har jag fullt sjå att sätta mig in i hur det fungerar…tur att jag har en bloggande dotter!
    Kram Lena

Kommentera

